Gra Shinobi Wszystkie artykuły na tym forum, są objęte prawami autorskimi, zabrania się kopiowania ich ! / All rights reserved !
Renkuudan
Ranga: D
Chakra: 3000 x 1 kula
Opis: Urzytkownik nabiera powietrze i Strzela pociskami Sprężonego Powietrza.Atak nie jest zbyt mocny,i tylko odpycha naszego Przeciwnika
Daitoppa
Ranga: D
Chakra: 5000
Opis: To jutsu ma za zadanie Oślepić i Ogłuszyć swojego przeciwnika.Pojawia się silny wiatr który ruzrzuca wszystko na około.
Zankuuha
Ranga: D
Chakra: 4000
Opis: Technika polega na wypuszczeniu z naszych dłoni fali powietrza, która jest w stanie delikatnie zadrapać przeciwnika i odepchnąć go. Jeśli technika była stosowana na bliższym dystansie, to rozcięcia i zadrapania będą większe, a odepchnięcie na kilka metrów będzie pewne.
Kamaitachi
Ranga: C
Chakra: 7000
Opis: Uwaga! Technika wymaga wachlarza! Jutsu polega na szybkim zamachnięciu wachlarzem przez co wytwarza się podmuch. Przeciwnik który zostanie wciągnięty w to zostaje uniesiony kilka metrów nad ziemie i pocięty przez wiatr. Upadek może się źle skończyć.
Kazekaeshi
Ranga: C
Chakra: 8000
Opis: Uwaga! Technika ta wymaga wachlarza! Jutsu polega na szybkim machnięciu wachlarzem przez co wytwarza się dosyć duże tornado powietrza. Tornado jest stosunkowo wolne, lecz możemy nim sterować. Przeciwnik który jednak wpadnie w to tornado zostaje poważnie poturbowany.
Kaiten Shuriken
Ranga: C
Chakra: 3000 x 1 shuriken
Opis: Zbieramy chakrę w shurikenach i tworzymy polę.Shuriken ten jest o połowe szybszy i śilniejszy
Fuusajin
Ranga: C
Chakra: 8000
Opis: Do wykonania tej techniki wymagany jest wachlarz! W wachlarzu zbieramy chakrę która powduje że wachlarz może wykonać duży podmuch Wiatru która wyrzuca przeciwnika na 20m
Juha: Shou
Ranga: C
Chakra: 12000
Opis: Zbieramy w dłoni chakrę,i jednym szybkim ruchem tworzywy Ostrze z powietrza które potrawi zadać spore obrażenia
Kazekiri
Ranga: C
Chakra: 6000 x 1
Opis: Do wykonania tej techniki wymagana jest katana! Zbieramy chakrę w Katanie i tworzymy duży wir powietrza który niszczy wszystko w jego zasięgu
Mugen Sajin Daitppa
Ranga: C
Chakra: 8000
Opis: Jest to ulepszona wersja Teppoudamy. Zbierając chakrę jak i powietrze w płucach, wypuszczamy falę powietrza, która uderzając w piasek tworzy niewielką burzę piaskową, która może bardzo osłabić przeciwnika.
Dai Kamaitachi
Ranga: B
Chakra: 18000
Opis: Uwaga! Technika wymaga wachlarza! Jutsu polega na zamachnięciu się wachlarzem i stworzenia potężnego podmuchu, który tnie wszystko na swojej drodze(nawet metal)
Hana Chirimai
Ranga: B
Chakra: 15000
Opis: Po złożeniu pieczęci tworzymy tornado, które leci prosto na przeciwnika.
Kaze no Yaiba
Ranga: A
Chakra: 20000
Opis: Potężna technika służąca do ataku,jednym ruchem palca wytwarzamy imitację potężnych ciosów pazurami.
Tatsu No Ooshigoto
Ranga: B
Chakra: 21000
Opis: Do wykonania tej techniki wymagany jest wachlarz! Jest to silna technika, do której potrzebny jest wachlarz. Zbierając chakrę do niego i uderzając zamaszystym ruchem, wypuszczamy wielki wir powietrza. Jeśli przeciwnik w niego wpadnie, to może to się dla niego nie przyjemnie skończyć.
Kami Oroshi
Ranga: A
Chakra: 25000
Opis: Początek wykonywania techniki przypomina tworzenie Rasengana. Po utworzeniu kuli wiatru wystrzeliwujemy z rąk potężny strumień wiatru, który może zabić każdego. Szybkość techniki jest bardzo duża.
Fuuton Shinkuha
Ranga:A
Chakra:30000
Opis:Technika polega na Wypuszczeniu z Ust Fali Powietrza która pod ogromnym ciśnieniem może przekroić przeciwnika na pół
Kirikrimai
Ranga: A
Chakra: 40000
Opis: Uwaga! Technika wymaga wachlarza z trzema kroplami! Na początku użytkownik naznacza krwią swój wachlarz, przez co przywołuje łasice Kamaitachi. Dzięki tej łasicy możemy wytworzyć taki strumień powietrza, który niszczy dosłownie wszystko przed sobą. Przeciwnik ma małe szanse na unik.
Juha: Reppushou
Ranga: A
Chakra: 30000
Opis: Jest to dwukrotnie silniejsza i precyzyjniejsza wersja techniki Juha: Shou. W tym przypadku ilość zebranej przez nas chakry w ręce jest większa i możemy posłać na przeciwnika silniejszą falę powietrza, która może mu nawet połamać żebra.
Zankyokukuuha
Ranga: A
Chakra: 40000
Opis: Druga i ostateczna wersja techniki Zankuuha. W tym przypadku również zbieramy chakrę w dłoniach i wypuszczamy w przeciwnika falę powietrza, ale ta fala jest o wiele silniejsza i może nawet przecinać drzewa. Po zderzeniu z przeciwnikiem, może on nawet stracić słuch.
Futon Shinku Daigyoku
Ranga:A
Chakra:30000
Opis:Technika Polega na Wypuszczeniu z Ust Powietrza i Zrobieniu z niego Kuli Powietrza
Kula leci z ogromną Szybkością , Jeśli Przeciwnik nią Oberwie Powinien Zginąć.
Shinku Renpa
Ranga:S
Chakra:50000x1
Opis:Jutsu Polega na Wytworzeniu Powietrznych Ostrzy Którymi Możemy
Przeciąć Przeciwnika , Ostrze są długie ogromne i szybkie jeśli przeciwnik dostanie
Chcociaż Raz ma nikłe szanse na przeżycie.
Atsugai
Ranga: S
Chakra: 50000
Opis: Użytkownik techniki wypuszcza z ust potężny strumień powietrza, który niszczy wszystko co napotka na swojej drodze. Jeżeli przeciwnik oberwie z bliska nie ma szans na przeżycie, gdyż powietrze jest pod ogromnym ciśnieniem.
Reppushou
Ranga: S
Chakra: 35000
Opis: Użytkownikiem tej techniki był Pein. Po złożeniu kilku pieczęci, w strone przeciwnika zmierza strumień powietrza.
Jego szybkość jest zawrotna. Minimalne szanse na unik. Strumień przebija przeciwnika na wylot zabijając go.
Offline